De medewerkers van ZorgkaartNederland ontvangen dagelijks veel verschillende vragen van zorgverleners.
Van hulp bij het opstellen van een reactie op een waardering tot tips hoe je als zorgverlener zelf actief aan
de slag kunt gaan met het ophalen van waarderingen. Onderstaand vindt u diverse tips & tricks over verschillende onderwerpen.
Een negatieve waardering;
en nu?
Lees meer
Op de hoogte blijven van nieuwe waarderingen
Lees meer
Tips KNMG: reageren op
een waardering
Lees meer
Voorbeelden van reactie geplaatst door zorgverleners
Lees meer
Het “wegdrukken” van waarderingen werkt contraproductief
Lees meer
“Zorgverleners, ga online!” Tips van een communicatiespecialist
Lees meer
Hoe u social media vóór u laat werken
Lees meer
Over het ZorgkaartNederland profielpakket
Lees meer
Tips voor het genereren van waarderingen
Lees meer
10 redenen om wél
met ZorgkaartNederland
te werken
Lees meer